• f5e4157711

Cumu distingue trà a tensione costante è a corrente costante di l'alimentazione di l'azionamentu LED?

Cum'è unfornitore di luci LED à l'ingrossu,Eurborn hà u so propiufabbrica esternaèdipartimentu di muffa, hè prufessiunale in a fabricazioneluci esterne, è cunnosce bè ogni parametru di u pruduttu. Oghje, sparteraghju cun voi cumu distingue trà a tensione costante è a corrente costante di a putenza di l'azionamentu LED.

1. L'alimentazione à corrente costante significa chì a corrente chì scorre per u caricu ferma invariata quandu l'alimentazione cambia. L'alimentazione à tensione costante significa chì a tensione di l'alimentazione ùn cambia micca quandu a corrente chì scorre per u caricu cambia.

2. A cusì detta corrente/tensione costante significa chì a corrente/tensione di uscita ferma costante in un certu intervallu. A premessa di "costante" hè in un certu intervallu. Per a "corrente costante", a tensione di uscita deve esse in un certu intervallu, è per a "tensione costante", a corrente di uscita deve esse in un certu intervallu. Oltre questu intervallu, "costante" ùn pò esse mantenuta. Dunque, a fonte di tensione costante stabilirà i parametri di u schedariu di corrente di uscita (uscita massima). In fatti, ùn esiste micca una cosa cum'è "costante" in u mondu elettronicu. Tutti l'alimentatori anu un indicatore di regulazione di carica. Pigliate a fonte di tensione costante (tensione) cum'è esempiu: quandu a vostra carica aumenta, a tensione di uscita deve calà.

3. A diffarenza trà una fonte di tensione costante è una fonte di corrente costante in definizione:

1) Sottu à cundizione di carica permessa, a tensione di uscita di a fonte di tensione costante hè costante è ùn cambierà micca cù u cambiamentu di a carica. Di solitu aduprata in moduli LED di bassa putenza, è e strisce LED di bassa putenza sò spessu aduprate. A fonte di tensione costante hè ciò chì chjamemu spessu una alimentazione regulata, chì pò assicurà chì a tensione ferma invariata quandu a carica (corrente di uscita) cambia.

2) Sottu à cundizione di carica permessa, a corrente di uscita di a fonte di corrente costante hè costante è ùn cambierà micca cù u cambiamentu di a carica. Hè generalmente aduprata in LED d'alta putenza è prudutti di bassa putenza di fascia alta. Sè a prova hè bona in termini di durata di vita, u driver LED di fonte di corrente costante hè megliu.

A fonte di corrente costante pò adattà a so tensione di uscita in cunsequenza quandu u caricu cambia, in modu chì a corrente di uscita resti invariata. L'alimentatori di commutazione chì avemu vistu sò basicamente fonti di tensione costante, è a cusì detta "alimentazione di commutazione à corrente costante" hè basata annantu à a fonte di tensione costante, è una piccula resistenza di campionamentu di resistenza hè aghjunta à l'uscita. U stadiu frontale và à cuntrullà per u cuntrollu di corrente costante.

4. Cumu identificà s'ellu si tratta di una fonte di tensione costante o di una fonte di corrente costante da i parametri di l'alimentazione?

Si pò vede da l'etichetta di l'alimentatore: se a tensione di uscita ch'ellu identifica hè un valore costante (cum'è
Vo = 48V), hè una fonte di tensione costante: s'ella identifica un intervallu di tensione (per esempiu, Vo hè 45 ~ 90V), si pò determinà chì si tratta di una fonte di corrente costante.

5. Vantaghji è svantaghji di a fonte di tensione costante è di a fonte di corrente costante: a fonte di tensione costante pò furnisce una tensione costante per u caricu, fonte di tensione costante ideale

A resistenza interna hè zero è ùn pò esse messa in cortu circuitu. A fonte di corrente costante pò furnisce una corrente costante à u caricu, è a fonte di corrente costante ideale hà una resistenza interna infinita grande, ùn pò micca apre a strada.

6. U LED hè un cumpunente elettronicu chì funziona cù una corrente costante (a tensione di funziunamentu hè relativamente fissa, è un ligeru offset di questu pruvucarà un grande cambiamentu di corrente). Solu aduprendu u metudu di corrente costante si pò veramente garantisce a luminosità costante è a longa durata. Quandu l'alimentatore di tensione costante funziona, hè necessariu aghjunghje un modulu di corrente costante o una resistenza di limitazione di corrente à a lampada, mentre chì l'alimentatore di corrente costante hà solu u modulu di corrente costante di a fonte di tensione costante integratu.

Simu unFabbricante di illuminazione LEDA nostra squadra di R&D hà più di 20 anni di sperienza in l'illuminazione architettonica per esterni. Rispondendu à i bisogni di i nostri clienti, cumpletemu rapidamente è efficacemente u disignu ODM è OEM, è furnimu un supportu tecnicu prufessiunale per risponde à l'aspettative.Accolghemu a vostra dumanda in ogni mumentu!


Data di publicazione: 21 di settembre di u 2022