• f5e4157711

BL100-A vostra scelta di illuminazione per yacht

BL100

Cumminendu a qualità avanzata è l'equipaggiu, una gestione attenta, tag di prezzu raghjone, un supportu eccellente è una cooperazione meticulosa cù i clienti, avemu fattu ricerche per furnisce i nostri clienti i migliori prudutti d'imitazione.

Hè stallatu nantu à a superficia di l'acciaio inossidabile 316 per i navi, utilizendu perle di lampada CREE impurtate da i Stati Uniti.U vetru temperatu, di qualità IP68, hè permessu di esse usatu in navi è yacht.U pruduttu usa vetru temperatu d'alta resistenza è ultra-spessu per prevene IK10 (IK10) (protezzione di l'orechja) finu à 20 joules), chì hè abbastanza per ambienti estremi.I culori sò dispunibuli in CW è BLUE, 15W o 20W putenza per a vostra scelta, chì ponu ghjunghje à 1500LM.

Durante u prucessu di ricerca, u nostru squadra di ricerca hà aduttatu una struttura di luce sepolta efficiente, è u scopu principale hè a visione marina è luci LED subacquee marine chì ponu esse usate in navi, hotel è grande yacht, struttura impermeabile interna di produttu è cuncepimentu di cuntrollu di pressione internu bè. .Quandu a notte cade, a nave hè decorata cù luci è à u stessu tempu porta un sensu di sicurità à l'equipaggiu, è face chì a nave di cruciera rispecchia perfettamente l'oceanu, l'onda è e luci.

A nostra sucetà cunsidereghja vendite micca solu per fà prufitti, ma ancu per prumove a nostra cultura di l'impresa à u mondu. So avemu travagliatu duru per furnisce un serviziu di cori, disposti à furnisce u prezzu più cumpetitivu in u mercatu.

 

图

Tempu di post: 09-09-2021