• f5e4157711

Temperatura di culore è influenza di e luci

A temperatura di culore hè una misura di u culore di a luce di una fonte luminosa, a so unità di misura hè Kelvin.
In fisica, a temperatura di culore si riferisce à u riscaldamentu di un corpu neru standard. Quandu a temperatura aumenta finu à un certu puntu, u culore cambia gradualmente da u rossu scuru à u rossu chjaru, à l'aranciu, à u giallu, à u biancu, à u turchinu. Quandu una fonte di luce hè di u listessu culore chè u corpu neru, chjamemu a temperatura assoluta di u corpu neru in quellu mumentu cum'è a temperatura di culore di a fonte di luce.
A temperatura di culore hè generalmente divisa in biancu caldu (2700K-4500K), biancu pusitivu (4500-6500K), biancu fretu (6500K o più).

色温

A foto sopra elenca a relazione di a temperatura di culore da 1000K à 10.000K, pudete cunnosce a so relazione di culore da ella.

色温2

Questa maghjina divide i livelli di temperatura di culore in più dettagliu, chì ci permette di osservà a temperatura di culore è u cambiamentu di culore in modu più intuitivu.
Eccu alcuni esempi di temperature di culore di fonti luminose cumuni:

1700 K: Luce di fiammiferu

1850 K: Candele

2800 K: Temperatura di culore cumuna di a lampada à tungstenu (lampada à incandescenza)

3000 K: Temperatura di culore cumuna di e lampade alogene è di e lampade fluorescenti gialle

3350 K: luci di studio "CP"

3400 K: lampade di studio, riflettori di fotocamera (micca lampi)

4100 K: Luce di luna, lampada fluorescente gialla chjara

5000 K: Luce di ghjornu

5500 K: Luce di ghjornu media, flash elettronicu (varieghja secondu u fabricatore)

5770 K: temperatura solare effettiva

6420 K: Lampada à arcu di xenon

6500 K: A temperatura di culore di a lampada fluorescente bianca più cumuna

A luce di culore caldu, a luce di culore neutru, a luce di culore freddu anu effetti diversi nantu à e persone.
A temperatura di culore di a luce calda hè sottu à 3300 K, chì hè simile à quella di a lampada à incandescenza. A temperatura di culore di a luce calda intornu à 2000K hè simile à a luce di e candele, cù più cumpunenti di luce rossa, chì pò dà à e persone una sensazione di calore, salute, cunfortu è sonnolenza. Hè adatta per famiglie, residenze, dormitori, hotel è altri lochi o lochi cù temperature relativamente basse; Hè megliu adattà a fonte di luce à a luce di culore caldu qualchì tempu prima di andà in lettu. Più bassa hè a temperatura di culore, più pò mantene a secrezione di melatonina.

A temperatura di culore di a luce di culore neutru hè trà 3300 K è 5000 K, u culore neutru hè lanuginosu per via di a luce, face chì e persone si sentinu felici, comode, serene. Hè adatta per negozii, ospedali, uffici, ristoranti, sale d'attesa è altri lochi.

A temperatura di culore di a luce fredda hè sopra à 5000 K, è a fonte di luce hè vicina à a luce naturale, ciò chì face chì e persone si cuncentrinu è ùn sianu micca faciule d'addurmintà si. Hè adatta per uffizii, sale di cunferenza, aule, salotti, sale di design, sale di lettura di biblioteche, vetrine di mostra è altri lochi; L'usu di a luce fredda per un periudu di tempu prima di andà in lettu pò aumentà a difficultà à addurmintà si è u risicu di malatie.

Avemu unfabbrica di luci in terrain Cina, cù linee di pruduzzione mature, chì ponu cuntrullà a temperatura di culore di i prudutti è assicurà a qualità di i prudutti. A nostra squadra di R & S hà più di 20 anni di sperienza in l'illuminazione esterna. I clienti ponu fidà si pienamente di a nostra prufessionalità, benvenuti à cuntattateci in ogni mumentu.


Data di publicazione: 22 d'aprile di u 2022