U spaziu di giardinu apertu in cità hè sempre più favuritu da a ghjente, è ancu u disignu di l'illuminazione di u paisaghju di stu tipu di "oasi urbana" hè ancu prestatu sempre più attenzione. Allora, chì sò i metudi cumuni di diversi tipi di disignu di u paisaghju? Oghje, presentemu parechji disinni di illuminazione cumuni per u paisaghju esterno:
Illuminazione notturna di edifici. L'illuminazione notturna di edifici, i più cumunimenti usati sò l'illuminazione à proiezione, l'illuminazione di contornu, l'illuminazione di trasmissione di luce interna, ecc.
Illuminazione à pruiezione. Si tratta di utilizà a lampada di pruiezione (lampeggiante) per illuminà direttamente a facciata di l'edifiziu à un certu angulu calculatu secondu u disignu, in modu da rimodellà l'imagine di l'edifiziu di notte. U so effettu pò micca solu mustrà l'imagine cumpleta di l'edifiziu, ma ancu mustrà efficacemente a forma, a sensazione tridimensionale, i materiali di decorazione in petra è a struttura di u materiale di l'edifiziu, è ancu u trattamentu dettagliatu di a decorazione.
L'illuminazione di u pruiettore ùn si limita micca à riproduce l'imagine di ghjornu di l'edifiziu, ma usa i mezi di luce, culore è ombra di l'illuminazione di pruiezione per rimodellà l'imagine più cummuvente, bella è magnifica di l'edifiziu di notte.
Illuminazione di contornu. Si tratta di disegnà direttamente u contornu di l'edifiziu cù fonti luminose lineari (luci à stringa, luci al neon, luci Meinai, tubi guida di luce, strisce luminose LED, fibre ottiche luminose per tuttu u corpu, ecc.). Illuminà u bordu di un edifiziu cù un fasciu di luce strettu pò ancu delineà u contornu.
L'illuminazione traslucida interna hè di utilizà luci interne o lampade installate in pusizioni speciali per trasmette a luce da l'internu di l'edifiziu à l'esternu per furmà un effettu di illuminazione di scena notturna squisitu.
Illuminazione di vista notturna di a piazza. L'illuminazione di a piazza hè cumposta principalmente da funtane, terreni è segnali di a piazza, gruppi d'arburi, luci d'entrata è d'uscita di centri commerciali o metropolitane sutterranei, è illuminazione ambientale cum'è spazii verdi è aiuole circundanti. A forma è l'area di a piazza sò amorfe è diverse. L'illuminazione deve esse impostata nantu à a premessa di risponde à l'illuminazione funzionale, è dà pienu ghjocu à a funzione di a piazza secondu e caratteristiche inerenti di a piazza.
Illuminazione notturna di u ponte. I ponti muderni sò soprattuttu ponti strallati muderni in acciaio, cumpresi ponti strallati à doppia torre è ponti strallati à torre unica. A caratteristica di forma di u ponte strallatu hè u cavu. L'illuminazione di u ponte si cuncentrerà nantu à mette in risaltu sta caratteristica. Cù diverse lampade è tecniche artistiche uniche, un'arpa enorme starà nantu à u fiume.
Per mette in risaltu l'effettu generale di l'atmosfera festiva di u ponte, una lampada artistica pò esse piazzata ogni 4-5 metri longu a strada da i dui lati di u ponte per furmà una collana di perle brillanti.
Illuminazione di u paisaghju di a torre. U corpu di a torre hè generalmente cumpostu da parechje parti basiche cum'è a basa, u corpu di a torre è a cima di a torre, chì custituiscenu un inseme armoniosu. A prestazione cumpleta di l'illuminazione di ogni parte di a torre hè assai impurtante. Mustrà solu una certa parte o favurisce una più cà l'altra alienerà l'immagine generale di a torre.
A parte superiore di a torre hè generalmente per a visione à longa distanza, è a luminosità di l'illuminazione deve esse più alta in modu apprupriatu.
U corpu di a torre hè spessu a parte cù ricchi dettagli è chì porta u stile architettonicu. I metudi d'illuminazione devenu esse scelti, i cumpunenti è e sculture di a torre devenu esse rapprisentati cù cura, è e parti principali di u corpu di a torre devenu esse messe in risaltu cù metudi d'illuminazione enfatizzati.
A basa di a torre hè una parte vicina à e persone. A prestazione di l'illuminazione di sta parte hè di cumpletà l'integrità di l'imagine di a torre. L'illuminazione impostata per elli deve tene contu di i sentimenti di e persone quandu guardanu da vicinu. A cunfigurazione di a luminosità di l'illuminazione, u tonu di a luce è a direzzione di pruiezione di a luce devenu mirà à u cunfortu visuale di e persone.
In quantu à tutta a torre, da u fondu à a cima, l'illuminanza di a luce di l'illuminazione deve esse aumentata gradualmente, ciò chì pò creà un sensu di torreggiante è cunfurmà si à a lege visuale quandu a ghjente guarda u paisaghju.
Illuminazione di u paisaghju di u cavalcavia. U cavalcavia si trova spessu nantu à a strada principale di a cità è hè una parte impurtante di l'effettu generale di l'illuminazione di u paisaghju urbanu.
U spaziu verde deve esse stallatu in a zona di u cavalcavia, chì ghjoca un rollu impurtante in l'aghjustamentu di l'ambiente paisaghjisticu di a zona di u cavalcavia è deve esse cumpletamente utilizatu. Osservate u schema panoramicu di u cavalcavia da u puntu di vista altu. Ùn ci hè micca solu u contornu di a corsia, ma ancu a cumpusizione di a luce è a scultura di luce in u spaziu verde, è ancu a linea luminosa furmata da i lampioni in a zona di u ponte. Quessi elementi di luce sò cumminati per furmà un quadru generale organicu.
Illuminazione di u paisaghju acquaticu. U paisaghju acquaticu hè una parte impurtante di u paisaghju di u giardinu. Ci sò parechje forme di paisaghju acquaticu, cumpresi i Grandi Laghi cù acqua aperta è onde turchine increspate, è ancu corsi d'acqua, fontane, cascate è piscine di cimentu.
U metudu d'illuminazione di scena notturna di a superficia di l'acqua hè principalmente di utilizà a superficia di l'acqua per creà una scena vera è l'illuminazione di l'arburi è di e ringhiere nantu à a riva per furmà un riflessu nantu à a superficia di l'acqua. U riflessu è a scena vera sò paragunati trà di elli, mettendu in risaltu è riflettendu si l'unu l'altru. Assuciatu à l'effettu dinamicu di u riflessu, rende e persone interessanti è belle.
Per e funtane è e cascate, l'illuminazione sott'acqua pò esse aduprata per illuminà luci sott'acqua di u listessu culore o di culori diversi versu l'altu secondu un certu mudellu. L'effettu hè magicu è interessante.
Illuminazione di u paisaghju di l'arburi. L'arburi sò unu di i quattru elementi di u paisaghju di u giardinu. L'illuminazione di u paisaghju di l'arburi deve esse trattata in modu diversu secondu l'altezza, a dimensione, e caratteristiche di a forma è u culore di l'arburi.
Illuminazione funzionale di e strade di u parcu. A strada hè a vena di u giardinu, chì porta i visitori à diversi lochi scenichi da l'entrata. U percorsu hè sinuosu, creendu un effettu tranquillu. U metudu d'illuminazione deve seguità da vicinu sta caratteristica.
Illuminazione di u paisaghju di schizzi di scultura. I schizzi di scultura è i segni in i giardini sò ornamentali; L'altru hè commemorativu. L'illuminazione deve parte da e caratteristiche di a scultura, in particulare per e parti chjave cum'è a testa, l'aspettu, i materiali, u culore è l'ambiente circundante. U latu deve esse ghjittatu da cima à fondu, è ùn hè micca adattatu per irradià uniformemente da u fronte, in modu da creà un effettu di illuminazione cù un aspettu reale, una lucentezza adatta è un forte sensu tridimensionale. E lampade à fasciu strettu devenu esse selezziunate è dotate di fonti luminose adatte per evità a direzzione di a linea di vista di i turisti è prevene l'interferenze di abbagliamentu.
Illuminazione di u paisaghju di l'edificii antichi. L'architettura classica cinese hè unica è hà u so propiu sistema. Hà e so caratteristiche inerenti in materiale, forma, pianu è dispusizione spaziale. L'edificii principali sò in u mezu, è altri edifici si sviluppanu da i dui lati secondu l'asse cintrali. A forma architettonica hè basicamente cumposta da trè parti: basa di u passu, tettu è corpu.
U tettu di l'architettura classica cinese hè spessu fattu in una curva dolce, circundatu da cornicioni è palafitte, cupertu di tegole grigie o tegole di vetru, chì hè una di e caratteristiche inerenti di l'architettura classica cinese. Dunque, capisce currettamente sta caratteristica è mette in risaltu la in forma di luce di notte hè a chjave di l'illuminazione di l'architettura classica cinese.
Data di publicazione: 09 di marzu di u 2022
