• f5e4157711

Ambiente Ryokai LED Underwater Light Funzione è Control

Tipu di produttu: Introduzione à a funzione è u prucessu di fabricazione di l'illuminazione ambientale Led subacquea

Campu tecnicu: Un tipu di luce LED sottumarina, sustene u standard USITT DMX512/1990, scala di grisgiu 16-bit, livellu di grisgiu finu à 65536, facendu u culore di luce più delicatu è dolce.
Tecnica di fondo: a luce LED sottumarina hè un tipu di lampade installate sottu à l'acqua.A lampada hè fatta di acciaio inox 316 + vetru temperatu, chì face l'apparenza chjuca è squisita, bella è alta qualità.Utiliza LED cum'è a fonte di luce + cuntrollu di signale DMX512, è hè cuntrullatu da rossu, verde è blu., U biancu hè cumpostu di apparecchi di illuminazione sottumarini cù cambiamenti di culore misti;hè una scelta estetica per l'illuminazione ambientale cum'è fontane, parchi tematichi, mostre, illuminazione cummerciale è artistica.
Cuntenutu di u produttu: U scopu di stu pruduttu hè di furnisce luci LED sottumarini cù un effettu impermeabile di IP68, bassu cunsumu d'energia, ultra-luminosità, radiazione diretta è sparghjera.Luce fredda à bassa temperatura, febbre bassa, sana è ecologica, senza radiazione viola è infrarossa.Per ottene l'ugettivi sopra, stu pruduttu furnisce e seguenti suluzioni tecniche: luci LED sottumarini, cumprese un alloghju per lampade, una tappa di lampada, una basa è vetru.A basa hè furnita cù un supportu, è l'alloghju di lampade hè incurvatu nantu à u supportu è pò esse U puntu di cerniera gira, una lampa LED hè disposta in l'alloggiamento di lampa, è a lampada hè cunnessa à a linea principale di u lampu chì porta à u sistema di cuntrollu in u fondu di l'alloghju di a lampada.Un pannellu di vetru temperatu di 5-10 mm di spessore hè adupratu direttamente sopra a lampa LED.L'alloghji di a lampada hè fatta di acciaio inox 316 di qualità marina.A cunnessione trà u corpu di supportu è a basa hè fissata cù viti d'acciaio inox 316 di qualità marina, è a cunnessione trà a periferia di a tappa di a lampada è l'alloggiamento di a lampa hè ancu fissata cù viti in acciaio inox 316.Un segellu di silicone hè dispostu trà l'alloghju di a lampada è a tappa di a lampadina, è u fondu di l'alloghju di a lampada è a linea principale di a lampada sò ancu sigillati;a superficia di l'alloghji di a lampa adopta un prucessu di trafilatura è lucidatura.I lumi LED includenu culori luminosi rossi / gialli / verdi / blu / bianchi / sette culori.A tensione utilizata da a lampa LED include DC12V, DC24V;insulation tri-livellu di l 'apparecchi ilettricu, è sicuru alimentazione DC bassu voltage.In cunfrontu cù a tecnulugia esistente, stu pruduttu hà a seguente prestazione: l'effettu impermeabile righjunghji IP68, è a lampada pò sempre travaglià sottu à 10 metri da a superficia di l'acqua (a cundizione di prova hè di 30 metri).U megliu angulu di prughjezzione hè 10-40 °.U controller hè cunnessu à a cunsola DMX per cuntrullà l'effettu di sincronizazione.Ogni unità hà un indirizzu separatu.I luci rossi, verdi è blu sò cumposti da 3 canali DMX currispondenti, è finu à 170 pixels è luci rossi, verdi, blu è bianchi ponu esse cunnessi.Cumpostu di 4 canali DMX currispondenti, ponu esse cunnessi finu à 128 pixel.Configurate u controller DMX per realizà u cambiamentu di culore, l'effettu dinamicu è u modu di animazione.Sceglite super luminosu CREE LED cum'è a fonte di luce, a lampadina teorica pò emette 100.000 ore, è a vita teorica di a lampada hè più di 50.000 ore.Ogni lampa subacquea hè cumposta da parechje fonti di luce (luce rossa, luce blu, luce verde, luce bianca o una cumminazione di 4 culori in 1LED).

Esigenza di u produttu:

1. Un lampu subacqueu LED, carattarizatu da chì comprende un alloghju di lampa, una tappa di lampa, è una basa.A basa hè furnita cù un corpu di supportu.A carcassa di a lampada hè incurvata nantu à u corpu di supportu è pò rotà longu u puntu di cerniera.Una lampa LED hè furnita, è a lampada hè cunnessa à un filu di lampa chì porta à u sistema di cuntrollu in u fondu di l'alloghji di a lampada.
2. A luce LED sottumarina hè carattarizatu da chì un pannellu di vetru temperatu di 5-10 mm di spessore hè utilizatu direttamente sopra à a luce LED.

3. U lampu subacqueu LED hè carattarizatu da chì l'alloghju di a lampa hè fatta di acciaio inox 316.

4. U lampu subacqueu LED hè carattarizatu da chì a cunnessione trà u corpu di supportu è a basa hè fissata cù viti in acciaio inox 316, è a cunnessione trà a periferia di a tappa di u lampu è l'alloggiamento di lampa hè ancu fissata cù viti in acciaio inox 316.

5. U lampu submarinu LED hè carattarizatu da chì un segellu di silicone hè furnitu trà l'alloghji di u lampu è u vetru, è u fondu di l'alloggiu di u lampu è u filu di lampa sò ancu sigillati.
6. U lampu submarinu LED hè carattarizatu da chì a superficia di l'abitazione di a lampa hè trattata da u disegnu è di lucidatura.7. A luce LED sottumarina hè carattarizata da chì a luce LED include culori luminosi rossi / gialli / verdi / blu / bianchi / sette culori.8. U lume sottumarinu LED hè carattarizatu da chì a tensione utilizata da a luce LED include DC12V è DC24V.


Tempu di post: 27-Jan-2021