• f5e4157711

L'influenza di a corrente continua è di a corrente alternata nantu à e lampade

A corrente continua è a corrente alternata anu effetti diversi nantu à e lampade. A corrente continua hè a corrente chì scorre in una sola direzzione, mentre chì a corrente alternata hè a corrente chì scorre avanti è indietro in una sola direzzione.

Per e lampade, l'impattu diDCÈ a corrente alternata si riflette principalmente in a luminosità è a durata di a lampadina. In generale, e lampadine sò più propensi à sfarfallà è anu una vita più corta quandu sò esposte à corrente continua. Questu hè principalmente perchè sottu corrente continua, u filamentu s'ossida più velocemente chè sottu corrente alternata, risultendu in una vita di lampadina più corta. D’altronde, a frequenza di a corrente alternata pò riduce u sfarfallamentu di e lampadine, dunque hè più efficace chè a corrente continua.

Dunque, se l'apparecchiu di luce hè cuncipitu per funziunà cù l'alimentazione CA, cunnettelu à l'alimentazione CC pò purtà à una riduzione di a luminosità è à una vita più corta di a lampadina. In listessu modu, se l'apparecchiu hè cuncipitu per funziunà cù l'alimentazione CC, cunnettelu à l'alimentazione CA pò ancu influenzà e prestazioni di a lampadina.

1

Inoltre, in più di l'impattu nantu à l'apparecchi d'illuminazione, DC è AC anu effetti diversi nantu à a trasmissione è u almacenamentu di l'energia.

In termini di trasmissione d'energia, a corrente alternata hè più efficiente nantu à longhe distanze perchè a tensione pò esse cambiata per mezu di trasformatori, riducendu cusì e perdite d'energia.

    Alimentazione CCr hà perdite relativamente elevate quandu trasmette l'energia, dunque hè più adattatu per a trasmissione di energia à corta distanza è à piccula scala. In termini di almacenamiento di energia, l'alimentazione CC hè cumpatibile cù a pruduzzione di parechji sistemi di energia rinnuvevule (per esempiu, cellule solari, turbine eoliche) perchè questi sistemi producenu tipicamente energia CC.

Dunque, u DC, cum'è una forma di almacenamentu d'energia, hè più faciule d'utilizà in cunghjunzione cù questi sistemi d'energia rinnuvevule.

L'alimentazione CA deve esse cunvertita in alimentazione CC via un inverter per esse cumpatibile cù questi sistemi, aghjunghjendu à a cumplessità è u costu di a cunversione di l'energia.

Dunque, l'impattu di DC è AC nantu à e lampade, a trasmissione di l'energia è u almacenamentu di l'energia ùn hè micca solu riflessu in a luminosità è a durata di a lampadina, ma ancu in l'efficienza è a cunvenienza di a trasmissione è di u almacenamentu di l'energia.


Data di publicazione: 28 di ferraghju 2024