A principale differenza tràlampade à bassa tensioneè e lampade à alta tensione hè chì utilizanu diverse gamme di tensione. In generale, l'apparecchi à bassa tensione sò quelli chì funzionanu cù una fonte di alimentazione CC à bassa tensione (di solitu 12 volt o 24 volt), mentre chì l'apparecchi à alta tensione sò quelli chì funzionanu cù 220 volt o 110 volt di alimentazione CA.
E lampade à bassa tensione sò spessu aduprate in l'illuminazione interna, l'illuminazione di u paisaghju è altre occasioni chì necessitanu illuminazione decorativa o parziale, cum'è e lampade à xenon, e lampade LED, e lampade alogene, ecc. Per via di a so bassa tensione, hè sicura è affidabile da aduprà, è pò risparmià energia in modu efficace. Ma richiede ancu un alimentatore supplementu à bassa tensione (trasformatore, ecc.) per a cunversione, ciò chì aumenta u costu è a cumplessità.
E lampade à alta tensione sò generalmente aduprate in macroilluminazione, illuminazione esterna è altre occasioni chì necessitanu una vasta gamma di illuminazione, cum'è lampioni stradali, luci quadrate, luci al neon, ecc. Per via di a so alta tensione, pò esse cunnessa direttamente à l'alimentatore per l'alimentazione elettrica, chì hè relativamente cunveniente da aduprà. Ma ci sò ancu potenziali periculi per a sicurezza à u listessu tempu, cum'è scossa elettrica. Inoltre, e lampadine à alta tensione anu una vita relativamente corta è spessu anu bisognu di esse rimpiazzate.
Dunque, quandu si sceglie una lampada, hè necessariu cunsiderà diversi fattori cum'è l'effettu di illuminazione necessariu, l'ambiente di u situ è i requisiti di sicurezza, è sceglie una lampada adatta à bassa tensione o alta tensione.
Data di publicazione: 9 d'aostu 2023
