• f5e4157711

Perchè e luci esterne anu bisognu di test di rodaggio?

À u mumentu, ci hè un casu chì a stabilità diluci esternehè pruvatu testendu a funzione di e luci esterne. A prova di Burn-In hè di fà funziunà e luci esterne in un ambiente speciale inusual, o di fà chì e luci esterne funzioninu oltre l'ubbiettivu. Finchè e prestazioni di e luci esterne ponu rimanere stabili in queste cundizioni, funzioneranu certamente bè in altri ambienti.

Dopu à a pruduzzione di luci esterne, ci saranu spessu luci scure, lampi, guasti, luminosità intermittente è altri fenomeni. Calchì volta ancu s'elle ùn sò micca brillanti, e lampade ùn ponu micca esse cusì longhe cum'è a durata di vita prevista. Ci sò trè ragioni principali per questu fenomenu.

A. Quandu si facenu luci esterne, ci sò prublemi in u prucessu di saldatura, cum'è a temperatura di saldatura hè troppu alta o u tempu di saldatura hè troppu longu, è u travagliu antistaticu ùn hè micca fattu bè.

B. A qualità di e luci esterne o u prucessu di fabricazione di e luci esterne ùn sò micca boni.

C. U core di e luci esterne - u driver hà un prublema di qualità.

Per impedisce i danni à e luci esterne causati da prublemi di qualità, o per impedisce i danni à e luci esterne durante u prucessu di imballaggio, si piglianu generalmente trè misure preventive:

A. Prima di muntà e luci esterne, a prova di rodaggio di u driver deve esse fatta per assicurassi chì u driver sia bonu.

B. Cuntrolla u prucessu di fabricazione di saldatura.

C. Eseguisce prove di burn-in nantu à e luci esterne cù a linea di invecchiamento. Frà elle, a prova di burn-in cù a linea di invecchiamento di e luci esterne hè un ligame essenziale in a pruduzzione di luci esterne. A prova di burn-in nantu à e luci esterne hè una misura impurtante per assicurà l'affidabilità di i prudutti elettronichi, è hè un passu essenziale dopu a pruduzzione nurmale di i prudutti.

老化图片

L'illuminazione esterna pò migliurà e so prestazioni dopu l'invecchiamentu, è cuntribuisce à a stabilità di e so prestazioni in l'usu successivu. A prova di brusgiatura di l'illuminazione esterna hè una contromisura presa secondu e caratteristiche di a curva di u tassu di fallimentu di u pruduttu, in modu da migliurà l'affidabilità di u pruduttu. A prova di invecchiamentu hè à u costu di sacrificà a vita di una sola luce esterna, ma hè nantu à a premessa di vince a reputazione di i clienti.

A prova di brusgiatura di e luci esterne include dui modi: invecchiamentu à tensione costante à corrente costante è invecchiamentu à impattu di sovracorrente.

U primu hè l'invecchiamentu di a corrente custante è di a pressione custante. L'invecchiamentu di a corrente custante hè u più coerente cù e caratteristiche di funziunamentu di a corrente, a simulazione hè l'usu di luci esterne in un ambiente nurmale, è dopu osservà a qualità è u culore di e lampade è altri prublemi;

Siconda, l'invecchiamentu per scossa di sovracorrente. Questu hè un tipu di metudu d'invecchiamentu aduttatu recentemente da i pruduttori. Aghjustendu a frequenza è a corrente, pudemu ghjudicà a durata di vita di e luci esterne in pocu tempu, in modu da verificà e luci esterne cù danni nascosti.

Eurborn s'hè sempre impegnata à furnisce à i clienti luci esterne di qualità fatte in Cina. A nostra fabbrica cunduce sempreprove di burn-innantu à i prudutti per assicurà a so affidabilità.


Data di publicazione: 04 d'aprile 2022