• f5e4157711

Perchè u LED lampeghja?

Quandu una nova fonte di luce entra in u mercatu, u prublema stroboscopicu hè ancu emersu. Miller I di PNNL hà dettu: L'amplitude di a pruduzzione luminosa di u LED hè ancu più grande di quella di una lampada incandescente o di una lampada fluorescente. Tuttavia, à u cuntrariu di e lampade HID o fluorescenti, l'illuminazione à statu solidu SSL hè un dispositivu DC, ciò chì significa chì quandu una corrente costante hè furnita, u LED pò esse accesu senza sfarfallamentu.

Per quelli circuiti LED simplici chì ùn utilizanu micca un driver di regulazione di corrente costante separatu, a luminosità di u LED cambierà cù u ciclu di corrente alternata. U driver ghjoca dui roli, alimentazione è rettificazione. U prucessu di cunversione da a guida à LED, corrente alternata à corrente continua produrrà ondulazioni di tensione è corrente di uscita. Stu tipu d'ondulazione esiste à u doppiu di a frequenza di a tensione di alimentazione, chì hè 120H in i Stati Uniti. Ci hè una relazione currispondente trà l'uscita di u LED è a forma d'onda di uscita di u driver. L'oscuramentu hè un'altra causa di sfarfalliu. I dimmer tradiziunali, cum'è i dimmer TRIAC (un cumpunente elettronicu chì pò cunduce a conduzione bidirezionale), aghjustanu a corrente è riducenu l'uscita luminosa estendendu u tempu di spegnimentu durante u ciclu di commutazione. Per i LED, hè ideale aduprà a modulazione di larghezza di impulsu (PWM) per cambià i LED à frequenze superiori à 200 Hz. Tuttavia, Benya hà enfatizatu: "Se aduprate a modulazione di larghezza di impulsu à una frequenza assai bassa, cum'è a frequenza nurmale di alimentazione, causerà un sfarfalliu assai altu".

图1

Analisi di sensu cumunu di a stroboscopia LED:

Ci sò quattru pussibilità per fà chì a fonte luminosa LED sfarfalli o si accenda è si spegne.

1) A perla di a lampada ED ùn currisponde micca à l'alimentazione di u LED, è a perla unica nurmale di 1W resiste à corrente: 280-30mA.

Tensione: 3.0-3.4V, se u chip di a lampada ùn hè micca di putenza sufficiente, farà chì a fonte luminosa sfarfalli, è a corrente hè troppu alta.

Quandu hè ricevutu, si accenderà è si spegnerà. In casi serii, u filu d'oru o u filu di rame integratu in a perla di a lampada si brusgiarà, ciò chì impedirà à a perla di a lampada di accendesi.

2) Pò esse chì l'alimentatore di guida sia rottu, basta ch'ellu sia rimpiazzatu cù un altru bonu alimentatore di guida, ùn lampeggerà micca

3) Sè u driver hà una funzione di prutezzione di surriscaldamentu, è a prestazione di dissipazione di u calore di u materiale di a lampada ùn pò micca risponde à i requisiti, a prutezzione di surriscaldamentu di u driver principia.

Ci serà un fenomenu di lampeghju è di lampeghju quandu si travaglia, per esempiu: l'alloghju di u proiettore di 20W hè adupratu per assemblà lampade di 30W, senza travagliu di dissipazione di u calore. Serà cusì se fattu.

4) Sè a lampada esterna hà ancu u fenomenu di lampeggià, allora a lampada serà inundata è u risultatu serà un lampeggiu è ùn si accenderà micca. I grani di a lampada è u driver saranu rotti. Basta à rimpiazzà a fonte di luce.

图3

Cumu riduce a stroboscopia

A chjave per mitigà u sfarfalliu stroboscopicu hè a guida, chì pò esse risolta furnendu una corrente costante, senza oscillazione. Tuttavia, i pruduttori devenu valutà altri fattori per influenzà u costu, a dimensione, l'affidabilità è l'efficienza quandu supportanu i prudutti LED. Ree hè rapprisentatu da Mark McClear, vicepresidente di l'ingegneria. L'usu previstu di l'apparecchiu d'illuminazione deve ancu esse cunsideratu per assicurà chì u pruduttu ùn sia micca sovradimensionatu, perchè in alcune situazioni di illuminazione u sfarfalliu stroboscopicu hè accettabile, è alcune ùn sò micca. McClear hà ancu dettu: "I pruduttori anu pruvatu à ottimizà quali prudutti sò adatti per quali applicazioni, è cumu fà chì u strobo sia accettabile senza aumentà u costu". I condensatori ponu aghjustà l'ondulazione AC da u driver à u LED, ma hà ancu svantaghji, hà dettu Benya. "I condensatori sò ingombranti è sensibili à u calore". Dunque, in un spaziu compactu è limitatu, cum'è a fonte di luce di rimpiazzamentu LED, l'usu di condensatori ùn funziona micca. Usendu LED regulabili cù modulazione di larghezza d'impulsu (PWM), i pruduttori ponu adattà a corrente à frequenze assai alte chì superanu parechji kilohertz. Questu hè simile à i ballast elettronichi chì alimentanu lampade fluorescenti. Ma più alta hè a frequenza necessaria, più vicina hè a distanza trà u driver è u LED. "Sfurtunatamente, assai persone volenu alluntanassi da u sistema di illuminazione, dunque ùn hè micca sempre fattibile". Benya hà dettu. Per simplificà a prova di compatibilità trà i dimmer è i motori di luce LED dimmerabili (motori di luce LED), l'EMA (Associazione Naziunale di Elettrici/Produttori) hà publicatu NEMA SSL7A-2013 "Solid State Lighting SSL Phase Cut Dimming: Compatibilità di Base", questu hè una guida per i cuncettori è i pruduttori di prudutti di illuminazione. Finchè u dimmer è u mutore di luce LED rispondenu à u standard, sò cumpatibili. Megan, manager di prughjettu tecnicu di NEMA, hà dettu chì questu standard hè u primu in l'industria è firmatu da 24 principali pruduttori. L'ubbiettivu di SSL7A hè di sbarrazzassi di a prova di currispundenza di lampade è dimmer. Ciò chì ci vole à mette in risaltu hè chì sta norma s'applica solu à e tecnulugie dopu a publicazione di a norma. Cum'è dettu, a norma ùn furnisce micca un metudu per "determinà a cumpatibilità di i prudutti esistenti o di i motori di luce LED installati è dimmer à tagliu di fase".

 

图2

Data di publicazione: 5 di ghjennaghju di u 2022