• f5e4157711

Aisea e mana'omia ai e moli i fafo se su'ega mu?

I le taimi nei, o loʻo i ai se mataupu o le mautu omoli i fafoe tofotofoina e ala i le suʻeina o le aoga o moli i fafo.O le su'ega o le Burn-In o le fa'aogaina lea o moli i fafo i se si'osi'omaga fa'apitoa e le masani ai, po'o le fa'aoso o moli i fafo i tua atu o le fa'amoemoe.Afai lava o le faatinoga o moli i fafo e mafai ona tumau mausali i lalo o nei tulaga, e mautinoa lava o le a aoga lelei i isi siosiomaga.

A maeʻa le gaosiga o moli i fafo, e masani ona i ai le malamalama pogisa, emo, toilalo, faʻalavelave faʻafuaseʻi ma isi mea faʻapitoa.O nisi taimi e le susulu, o lamepa e le mafai ona umi e pei o le ola tautua faamoemoeina.E tolu mafua'aga autu mo lenei fa'alavelave.

A. Pe a faia moli i fafo, o loʻo i ai faʻafitauli i le faʻagasologa o le uʻamea, e pei o le vevela o le vevela e maualuga tele poʻo le umi o le taimi faʻapipiʻi, ma e le lelei le faia o galuega faʻafefe.

B. Le lelei o moli i fafo poʻo le gaosiga o le gaosiga o moli i fafo e le lelei.

C.O le fatu o moli i fafo - avetaavale ei ai se faafitauli lelei.

Ina ia puipuia le faʻaleagaina o moli i fafo e mafua mai i faʻafitauli lelei, poʻo le puipuia o le faʻaleagaina o moli i fafo i le faʻapipiʻiina, e tolu faiga puipuia e masani ona faia:

A. Aʻo leʻi faʻapipiʻiina moli i fafo, e tatau ona faia le suʻega mu-i le avetaavale ina ia mautinoa o loʻo lelei le avetaavale.

B. Pulea le faagasologa o le gaosiga uelo.

C. Fa'atino su'ega mu i moli i fafo ma laina tuai.Faatasi ai ma i latou, o le mu-i totonu o le suʻega ma moli fafo laina tuai o se fesoʻotaʻiga taua i le gaosiga o moli fafo.Su'e-i totonu o moli i fafo o se fua taua e mautinoa ai le faatuatuaina o oloa faaeletoroni, ma o se laasaga taua pe a uma le gaosiga masani o oloa.

老化图片

O moli i fafo e mafai ona faʻaleleia a latou faʻatinoga pe a uma le matua, ma fesoasoani i le mautu o latou faʻatinoga i le faʻaaogaina mulimuli ane.O moli i fafo o le suʻega o se faʻataʻitaʻiga e faia e tusa ai ma uiga o le fua o le toilalo o le oloa, ina ia faʻaleleia ai le faʻamaoni o le oloa.O le suʻega o le matua o le tau o le ositaulagaina o le ola o se moli i fafo e tasi, ae o loʻo i luga o le faʻamoemoe o le manumalo i le igoa o tagata faʻatau.

O su'ega fa'amumu moli i fafo e aofia ai auala e lua: fa'aauau pea le matua o le voltage ma le matua o le a'afiaga.

O le mea muamua o le tumau pea ma le mamafa pea o le matua.O le matua tumau o le taimi nei e sili ona ogatasi ma uiga galue o le taimi nei, o le simulation o le faʻaaogaina o moli i fafo i le siosiomaga masani, ona mataʻituina lea o le lelei ma le lanu o lamepa ma isi faʻafitauli;

Lona lua, matua fa'ate'ia fa'afuase'i.O se ituaiga o auala tuai na faʻaaogaina talu ai nei e le au gaosi oloa.E ala i le fetuunaiga o taimi ma le taimi nei, e mafai ona tatou faʻamasinoina le ola tautua o moli i fafo i se taimi puupuu, ina ia siaki ai moli fafo ma faʻaleagaina natia.

Eurborn e masani lava ona tuuto i le tuʻuina atu o tagata faʻatau i moli lelei i fafo na faia i Saina.O le matou falegaosimea e faʻatautaia i taimi umasu'ega mui luga o oloa ina ia mautinoa lo latou faʻatuatuaina.


Taimi meli: Apr-04-2022