• f5e4157711

Sistema di prova di goniofotometru (curva di distribuzione di luce) (prova IES)

Adotta u principiu di misurazione di u rilevatore staticu è di a luce rotante per realizà a misurazione di a distribuzione di l'intensità luminosa in tutte e direzzione di a fonte luminosa o di a luce, ciò chì risponde à i requisiti di CIE, IESNA è altre norme internaziunali è naziunali. Hè dotatu di diversi software per realizà diversi metudi di misurazione C-γ, A-α è B-β cum'è.

Hè adupratu per testà accuratamente e prestazioni di distribuzione di a luce di vari LED (illuminazione à semiconduttore), luci stradali, luci di inondazione, luci interne, luci esterne è vari parametri fotometrici di luci. I parametri di misurazione includenu: distribuzione spaziale di l'intensità luminosa, curva di intensità luminosa spaziale, curva di distribuzione di l'intensità luminosa nantu à qualsiasi area di sezione trasversale (rispettivamente visualizzata in coordinate rettangulari o sistema di coordinate polari), curva di distribuzione di l'illuminazione piana è altra, curva di limite di luminosità, efficienza luminosa, grado di abbagliamento, rapporto di flussu luminoso del fascio ascendente, rapporto di flussu luminoso del fascio discendente, flussu luminoso totale, flussu luminoso effettivo, fattore di utilizzazione è parametri elettrici (potenza, parametri di potenza, tensione, corrente), ecc.

Goniofotometru imagine 4
Figura 3 di u goniofotometru
Figura 2 di u goniofotometru

Adotta u principiu di misurazione di u detector fissu è di u metudu di a luce rotante. A luce di misurazione hè stallata nantu à una tavola di travagliu rotante bidimensionale, è u centru luminosu di a luce coincide cù u centru rotante di a tavola di travagliu rotante attraversu u raghju laser di u mirinu laser. Quandu a luce gira intornu à l'asse verticale, u detector à u listessu livellu chè u centru di a tavola di travagliu rotante misura i valori di l'intensità luminosa in tutte e direzzione nantu à u pianu orizzontale. Quandu a luce gira intornu à l'asse orizzontale, u detector misura l'intensità luminosa in tutte e direzzione nantu à u pianu verticale. Sia l'asse verticale sia l'asse orizzontale ponu esse rotati continuamente in l'intervallu di ±180° o 0°-360°. Dopu avè ottenutu i dati di distribuzione di l'intensità luminosa di e luci in tutte e direzzione secondu e luci di misurazione, l'urdinatore pò calculà altri parametri di luminosità è curve di distribuzione di a luce.


Data di publicazione: 12 d'aostu 2021