(Ⅰ) U furnitore di luci esterne hè rispunsevule di e luci sutterranee di u prugettu.
Cum'è un edifiziu emblematicu, u corpu principale di l'edifiziu ùn pò esse cambiatu in forma, ma l'altezza, a freschezza è a luce di l'edifizii simili vicini creeranu una copertura visuale per u prugettu. Dunque,fornitore di luci esterne-Eurborn hà riflessu a struttura di maglia superiore in forma di pixel densi, affinchì u puntu di riferimentu possi ancu esse un puntu di riferimentu. A causa di prublemi di budget, a facciata di l'edifiziu ùn hà micca fattu alcuna illuminazione decorativa, aderendu à u principiu di un bonu acciaiu nantu à u bordu, un budget più limitatu per a facciata è un'espressione di illuminazione di u pianu quadratu.
A piccula piazza hè una zona bianca chì domina circundata da edifici, dunque Eurborn Lighting Company, chì pussede ufabbrica di luce sotterranea, usa 1001 miniature di bassa putenzaluce da incasso GL112per prisentà l'atmosfera romantica di a luce stellare, cumbinendu u materiale di u pianu di a strada di a piccula piazza in u futuru, attività tematiche à l'aria aperta è u bisognu di un'atmosfera chì attira l'attenzione in a vita quotidiana.
Cumbinatu cù a struttura decorativa è i materiali di l'edifiziu, lampade è lanterne di linea relativamente economiche sò aduprate per mustrà a trasparenza di u materiale è u gustu decorativu, addulcendu a struttura rigida di a facciata è accurtendu u sensu di cumunicazione à scala ridotta cù e persone. E grande colonne verticali d'acciaio nantu à a facciata principale utilizanu luci lineari in terra per rende scanalature d'acciaio H, cunnettendu u terrenu à a facciata.
(Ⅱ) Introduzione di u prugettu di l'applicazione diLuci esterne interrate
U primu hotel di a marca JDV in Asia Pacificu, l'hotel Shoubei Zhaolong hè situatu in Sanlitun, un quartiere mudernu di Pechino.
In u 1985, Deng Xiaoping hà assistitu personalmente à a ceremonia d'apertura di l'hotel, è hà scrittu per u "Zhaolong Hotel", chì hà iniziatu a gloria di l'hotel è hè diventatu una parte impurtante di u prucessu di sviluppu di l'hotel. Dapoi a so apertura, u Zhaolong Hotel hà subitu decennii d'eredità, trasfurmazione è rinnuvamentu, è hè unu di l'edificii emblematichi di a capitale.
In u quartu trimestre di u 2019, l'Hotel Zhaolong hè vultatu cum'è u primu hotel di a marca Joie de Vivre in Asia. L'Hotel Zhaolong rinnuvatu hà un terrenu apertu è caratteristiche distintive, cù belle superfici d'esposizione in tutte e direzzione. U disignu di l'illuminazione architettonica dopu à l'aghjurnamentu esprime pienamente a tendenza, a dumanda muderna è di moda, cù un sistema di gestione intelligente, hà furmatu una scena d'illuminazione ricca è interessante.
Questu hè un prughjettu in a direzzione di u rinnovu urbanu. L'illuminazione hè furnita da u fornitore cinese di illuminazione interrata. E funzioni di supportu di u corpu principale di l'hotel è di l'edificii ausiliari sò trasformate in usi cummerciali, furmendu un picculu cumplessu cummerciale cù funzioni cumplementarie. U cuncettu di cuncepimentu di u prughjettu hè l'eredità, l'innuvazione è a rispunsabilità à a nova era di u cunsumu.
U cuncepimentu di u prugettu hà cumminatu cù a portata culturale di l'edifiziu emblematicu di u corpu principale di l'edifiziu, cumminatu cù l'orientazione funzionale, per u corpu principale di l'edifiziu, l'edifiziu di u podiu, l'edifizii ausiliari, rispettivamente, per dà diverse prestazioni di cuncepimentu, per sprime e diverse funzioni, è e caratteristiche di u linguaghju di u cuncepimentu architettonicu stessu. À u listessu tempu, e luci incassate anu ancu ghjucatu un rolu enorme.
L'illuminazione esterna da incasso cù IP 68 hè stata scelta per e lampade da installazione in terra, incastrate cù una struttura incastrata è circundate da petra, ciò chì hè favurevule à u raffreddamentu è à a riduzione di u tassu di fallimentu. A causa di a precisa ripartizione di i costi, l'attrezzature aduprate sò prudutti cunvinziunali, cù bassi costi di manutenzione è prezzi trasparenti. L'usu currettu di prudutti standard di marca pò cuntrullà efficacemente u costu d'acquistu è u costu di manutenzione, è garantisce a qualità.
(Ⅲ) U cuncettu di Eurborn, un fabricatore cinese di luci esterne
A cunservazione di l'energia è a prutezzione di l'ambiente sò u tema eternu di i prughjetti d'illuminazione. Cusì Eurborn, chì hà una fabbrica cinese di luci esterne, hà sempre attribuitu una grande impurtanza à l'effettu ecunomicu è di risparmiu energeticu in tutti i prughjetti. A cumpagnia di illuminazione Eurborn capisce u funziunamentu di u prughjettu, e caratteristiche di u prughjettu stessu, capisce a portata di u budget d'investimentu, analisi di e relazioni primarie è secundarie è ordine visuale, formulazione ordinata di u cuncettu d'espressione è di spressione. L'usu attentu di a luce, a restrizione di a selezzione precisa di a lampada, a pianificazione razionale di l'usu di u modu, ponu risponde bè è assai sottu à u standard di risparmiu energeticu.
Cum'è unfabricatore di luci esterne, Eurborn Lighting Company s'impegna à risponde à i bisogni di i clienti, per via di a ricerca è u sviluppu di prudutti d'illuminazione d'alta qualità per i clienti, à tempu à furnisce servizii persunalizati, accugliemu a vostra dumanda in ogni mumentu.
Data di publicazione: 22 di maghju di u 2022
