• f5e4157711

Architettura di i Media: A Miscela di u Spaziu Virtuale è di u Spaziu Fisicu

L'inquinamentu luminosu chì cambia u tempu ùn pò esse evitatu

A capiscitura di u publicu di l'inquinamentu luminosu cambia cù i tempi diversi.
In i tempi antichi, quandu ùn ci era micca telefuninu mobile, tutti dicianu sempre chì fighjà a televisione face male à l'ochji, ma avà hè u telefuninu mobile chì face male à l'ochji. Ùn pudemu micca dì chì ùn guardemu più a televisione o ùn usemu più i telefoni cellulari. Parechje cose è fenomeni sò i risultati inevitabili di u sviluppu di una sucietà finu à un certu stadiu.

Ciò chì duvete ammette, ancu s'è no gridemu per eliminà l'inquinamentu luminosu ogni ghjornu, sapemu ancu chì questu hè veramente irreale. Perchè l'illuminazione di scena notturna hè una tendenza, è sottu à a tendenza generale, parechji travaglii di illuminazione sò insatisfacenti è inevitabili.

Grandi cambiamenti stanu accadendu in l'edificii, l'ambiente, o i materiali persunali circundanti. Da una parte, ùn pudemu micca nigà a cunvenienza di sti cambiamenti per a nostra vita, nè pudemu evità l'impattu negativu di sti cambiamenti nantu à a nostra vita.
Ùn pudemu micca dì facilmente ch'ellu hà svantaghji, dunque ùn l'usemu più. Ciò chì pudemu fà hè cumu migliurà lu. Dunque, cumu riduce l'inquinamentu luminosu, o ancu evità i danni di l'inquinamentu luminosu à l'ambiente circundante, hè u modu per risolve u prublema.
11 anni

U standard di valutazione di l'inquinamentu luminosu deve stà à u passu cù i tempi.

Cù l'innuvazione di a tecnulugia di l'illuminazione, i standard di valutazione devenu ancu stà à u passu cù i tempi.

Prima di tuttu, per a valutazione di l'inquinamentu luminosu, devenu esse aduttate diverse norme invece di norme sensoriali persunali. Per u bagliore è l'inquinamentu luminosu, a CIE (Commission Internationale del'Eclairage, Cummissione Internaziunale per l'Illuminazione) hà una norma, chì hè calculata da esperti basendu si nantu à una seria di calculi.

Ma u standard ùn significa micca precisione assoluta.

I standard devenu sempre stà à u passu cù i tempi, è devenu esse ghjudicati secondu diverse circustanze, cumprese l'adattazione di l'ochju umanu, è secondu l'ambiente attuale piuttostu chè quellu passatu.

In fatti, cum'è designer, duvete minimizà u bagliore è l'inquinamentu luminosu in u prucessu di cuncepimentu. Oghje, parechje tecnulugie anu tali cundizioni. Ch'ella sia a cuncepimentu di u sistema otticu o e prestazioni di tuttu u cuncettu di cuncepimentu, ci sò parechji modi per riduce lu. L'inquinamentu luminosu, è ci sò stati parechji casi è tentativi di successu chì ponu esse aduprati per riferimentu è riferenza, cumpresi alcuni travagli di cuuperazione trà parechje agenzie di cuncepimentu naziunali è straniere, chì anu ancu vintu premii internaziunali.

In a suluzione di stu tipu di abbagliamentu, ci sò ancu tentativi assai boni è creativi, cumpresi u cuncettu di doppia frequenza, u 3D à ochju nudu, u filtraggio è a riflessione in i materiali ottici, chì sò tutti aspetti tecnichi chì ponu esse risolti avà. Dunque, i cuncettori di illuminazione devenu sorte, ascultà di più, dà un'ochjata, ghjudicà a qualità di una cosa, un'opera, i vetri culurati in a professione chì devenu esse rimossi, è restaurà ciò chì hè.

In breve, l'inquinamentu luminosu ùn pò esse evitatu, ma pò esse riduttu. Ogni epica hà criteri diversi per ghjudicà l'inquinamentu luminosu, ma hè certu chì, ùn importa micca l'epica, per u publicu, hè necessariu migliurà a cuscenza generale di l'illuminazione. Per i cuncettori, anu bisognu di stallà si è fà alcuni disinni di illuminazione chì sò fideli à l'ambiente è à a salute.

Ùn pudemu micca cambià parechje tendenze, ma pudemu adattalli è migliurà li.

Questu hè à u MIT, u Massachusetts Institute of Technology hà un laburatoriu chjamatu Perceived City

In u laburatoriu, speranu d'integrà i dati per via di a raccolta di dati, l'espressione è a visualizazione di dati di tutta a cità. Questu stessu richiede assai edifici mediatichi o installazioni mediatiche cum'è vettori. À u listessu tempu, ci sò ancu qualchì ricerca ideologica nantu à i diritti di discorsu publicu suciale, cumu prumove a demucrazia è una seria di preoccupazioni ideologiche, chì indicanu tutti una seria di prublemi fundamentali cum'è l'ideulugia di a vita è a creazione di u locu in a futura cità intelligente. Hè in u novu ambiente, è hè ancu un prublema fundamentale di l'umanità. Questa hè una tendenza internaziunale. Sta tendenza hè in u novu ambiente, in l'era mediatica d'oghje, l'era digitale è l'era di i big data, ci sò innumerevoli funghi chì spuntanu, o cum'è acqua bollita, chì crescenu constantemente. In un tale statu induve si generanu alcune nuove tecnulugie bollenti, l'evoluzione suciale è i cambiamenti suciali cambianu ogni ghjornu chì passa. Hà superatu di gran lunga i cambiamenti di l'ultimi centinaie d'anni, è ancu i cambiamenti in millaie d'anni. In questu cuntestu, cum'è i nostri designer, cum'è a forza principale in a creazione di u spaziu architettonicu, a creazione di u spaziu urbanu è a creazione di u spaziu publicu, cumu duvemu creà u spiritu di u locu, cumu prumove u discorsu publicu di a cità o l'ecologia demucratica, o i citadini L'incarnazione di i diritti. Dunque, in più di fà attenzione à sta tecnica, tecnulugia o dettagli in u disignu, i designer devenu ancu fà attenzione à i cambiamenti suciali, à e responsabilità suciali è à a missione di u designer in a sucietà.


 

 

 


Data di publicazione: 26 d'aostu 2021