• f5e4157711

Cumu sceglie a fonte di luce LED ghjusta

Cumu sceglie a fonte di luce LED ghjusta per a luce di terra?

Cù a crescente dumanda di risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente, usemu sempre più luci LED per u disignu di luci di terra.U mercatu LED hè attualmente una mistura di pesci è dragoni, bè è male.Diversi pruduttori è imprese si sforzanu duramente per prumove i so prudutti.In quantu à stu caosu, a nostra vista hè megliu di lascià ellu mandà una prova invece di sente.

Eurborn Co., Ltd hà da principià a selezzione di LED di in terra luce includenu apparenza, dissipation di calore, distribuzione di luce, glare, stallazione, etc.. Oghje, ùn avemu micca parlatu di i paràmetri di lampade è lanterna, solu parlà di a fonte di luce. .Sapete veramente cumu sceglie una bona fonte di luce LED?I paràmetri principali di a fonte di luce sò: currente, putenza, flussu luminoso, attenuazione luminosa, culore di luce è resa di culore.U nostru focu oghje hè di parlà di l'ultimi dui articuli, prima di parlà brevemente di i primi quattru articuli.

Prima di tuttu, spessu dicemu: "Quanti watts di lumera vogliu?"Questu abitudine hè di cuntinuà a fonte di luce tradiziunale precedente.Tandu, a fonte di luce era solu avè parechji wattages fissi, in fondu pudete sceglie solu trà quelli wattages, ùn pudete micca aghjustà liberamente, è l'attuale LED oghje, l'alimentazione hè cambiata pocu, u putere serà cambiatu immediatamente!Quandu a stessa fonte di luce LED di a luce di terra hè guidata cù una corrente più grande, u putere aumenterà, ma pruvucarà una diminuzione di l'efficienza luminosa è un aumentu di a decadenza di a luce.Per piacè vede a stampa sottu

图片29

In generale, redundancy = rifiuti.Ma salva u currente di travagliu di u LED.Quandu u currente di l'accionamentu righjunghji a valutazione massima permessa in e circustanze, riducendu a corrente di u drive da 1/3, u flussu luminosu sacrificatu hè assai limitatu, ma i benefici sò enormi:

L'attenuazione di a luce hè assai ridutta;

A vita hè assai allargata;

affidabilità significativamente migliorata;

più altu usu di putenza;

Dunque, per una bona fonte di luce LED in terra, a corrente di guida deve aduprà circa 70% di a corrente nominale massima.

In questu casu, u designer deve dumandà direttamente u flussu luminoso.In quantu à u wattage à utilizà, deve esse decisu da u fabricatore.Questu hè di prumove i pruduttori per perseguite l'efficienza è a stabilità, invece di sacrificà l'efficienza è a vita, spinghjendu u wattage di a fonte di luce in cieca.

U sopra citatu include sti paràmetri: currente, putenza, flussu luminosu è attenuazione luminosa.Ci hè una relazione stretta trà elli, è duvete attente à elli in usu: Quale hè ciò chì avete veramente bisognu?
Culore chjaru

In l'era di e fonti di luce tradiziunali, quandu si tratta di a temperatura di u culore, tutti si preoccupanu solu di a "luce gialla è u lume biancu", micca u prublema di a deviazione di u culore di luce.In ogni casu, a temperatura di u culore di a fonte di luce tradiziunale hè solu quellu tipu, sceglite solu unu, è in generale ùn andarà micca troppu male.In l'era di u LED, avemu trovu chì u culore di luce in terra hà assai è ogni tipu.Ancu u stessu batch of lamp beads pò deviate à assai stranezza, assai diffirenzii.

Tutti dicenu chì u LED hè bonu, risparmiu d'energia è ecologicu.Ma ci sò veramente assai cumpagnie chì facenu i LED rotti!U seguitu hè un prughjettu à grande scala mandatu da un amichi chì u scopu Una applicazione in a vita reale di una famosa marca domestica di lampade è lanterne LED, fighjate à sta distribuzione di luce, sta cunsistenza di a temperatura di u culore, questa luce blu debole ....

In vista di stu caosu, una fabbrica di illuminazione LED cunsciente in terra hà prumessu à i clienti: "I nostri lampi anu una deviazione di a temperatura di culore in ± 150K!"Quandu a cumpagnia face a selezzione di u produttu, e specificazioni indicanu: "Ci hè bisognu di una deviazione di a temperatura di u culore di e perle di lampada hè in ± 150K"

Questu 150K hè basatu annantu à a cunclusione di citazione di a literatura tradiziunale: "A deviazione di a temperatura di u culore hè in ± 150K, chì hè difficiule per l'ochju umanu di detect".Cridenu chì se a temperatura di u culore hè "in ± 150K" chì l'inconsistenze pò esse evitata.In fatti, ùn hè micca cusì simplice.

Per esempiu, in a stanza di l'anziane di sta fabbrica, aghju vistu dui gruppi di bars luminosi cù ovviamente diversi culori di luce.Un gruppu era biancu caldu normale, è l'altru gruppu era ovviamente biased.Comu mostra in a figura, pudemu truvà a diffarenza trà e duie barre di luce.Unu rossu è un verdudu.Sicondu a dichjarazione sopra, ancu l'ochji umani puderanu dì à a sfarenza di sicuru chì a differenza di temperatura di u culore deve esse più altu di 150K.

图片31
图片32

Comu pudete dì, duie fonti di luce chì pareanu completamente sfarente à l'ochju umanu anu una differenza di "temperatura di culore correlata" di solu 20K!

Ùn hè micca a cunclusione chì "a deviazione di a temperatura di u culore hè in ± 150K, hè difficiule per l'ochju umanu di detect" sbagliata?Ùn vi preoccupate, per piacè permettemi spiegà pianu pianu: Lasciami parlà di i dui cuncetti di temperatura di culore versus (CT) temperatura di culore correlated (CCT).Di solitu si riferisce à a "temperature di culore" di a fonte di luce à a luce di a terra, ma in fattu, generalmente citemu a colonna "temperature di culore correlata" in u rapportu di prova.A definizione di sti dui parametri in "Architectural Lighting Design Standard GB50034-2013"

Temperature di culore

Quandu a cromaticità di a fonte di luce hè uguale à quella di un corpu neru à una certa temperatura, a temperatura assoluta di u corpu neru hè a temperatura di culore di a fonte di luce.Hè cunnisciutu ancu chroma.L'unità hè K.

Temperature di culore correlate

Quandu u puntu di cromaticità di a fonte di luce di a luce di terra ùn hè micca nantu à u locu di u corpu neru, è a cromaticità di a fonte di luce hè più vicinu à a cromaticità di un corpu neru à una certa temperatura, a temperatura assoluta di u corpu neru hè a temperatura di culore correlata. di a fonte luminosa, chjamata temperatura di culore correlata.L'unità hè K.

图片33

A latitudina è a longitudine nantu à a mappa indicanu u locu di a cità, è u valore di coordenate (x, y) nantu à a "mappa di coordenate di culore" indica u locu di un certu culore di luce.Fighjate à a stampa sottu, a pusizione (0,1, 0,8) hè verde puru, è a pusizione (07, 0,25) hè rossa pura.A parte media hè basicamente luce bianca.Stu tipu di "gradu di biancu" ùn pò esse descrittu in parolle, cusì ci hè u cuncettu di "temperatura di culore" A luce emessa da u bulbe di filamentu di tungstenu à diverse temperature hè rapprisintata cum'è una linea nantu à u diagramma di coordenate di culore, chjamatu "corpu neru". locus", abbreviatu cum'è BBL, ancu chjamatu "curva di Planck".U culore emessu da a radiazione di u corpu neru, i nostri ochji s'assumiglia à "luce bianca nurmale".Una volta chì a coordenada di u culore di a fonte di luce si devia da questa curva, pensemu chì hà un "castu di culore".

图片34

A nostra prima lampadina di tungstenu, ùn importa micca cumu hè fatta, u so culore di luce pò falà solu nantu à sta linea chì rapprisenta a luce bianca fredda è calda (a grossa linea negra in a stampa).Chjamemu u culore di luce in diverse pusizioni nantu à sta linea "Temperatura di culore". Avà chì a tecnulugia hè avanzata, u lume biancu chì avemu fattu, u culore di u lume casca nantu à sta linea. Pudemu solu truvà un puntu "più vicinu", leghje. a temperatura di u culore di stu puntu, è chjamanu a so "temperature di culore correlated. "Ora sapete? Ùn dite micca chì a deviazione hè ± 150 K. Ancu s'è i dui fonti di luce sò esattamente u stessu CCT, u culore di luce pò esse assai diffirenti. .

Chì Zoom in u 3000K "isoterma":

图片35

Surghjente di luce LED in terra, ùn hè micca abbastanza per dì chì a temperatura di u culore ùn hè micca abbastanza.Ancu s'è tutti sò 3000K, ci saranu culori rossi o verdi." Eccu un novu indicatore: SDCM.

Sempre aduprendu l'esempiu supra, sti dui gruppi di barre luminose, a so "temperature di culore correlata" ùn differisce solu di 20K!Si pò dì chì hè quasi identica.Ma in fatti, sò ovviamente diversi culori di luce.Induve hè u prublema?

图片36

Tuttavia, a verità hè: fighjemu un ochju à u so diagramma SDCM

图片37
图片38

A stampa sopra hè u biancu caldu 3265K à a manca.Fate attente à u picculu puntu giallu à a diritta di l'ellissi verde, chì hè a pusizione di a fonte di luce nantu à u diagrama di cromaticità.A stampa quì sottu hè verde à a diritta, è a so pusizioni hè andata fora di l'ovale rossu.Fighjemu un ochju à e pusizioni di e duie fonti luminose nantu à u diagrama di cromaticità in l'esempiu supra.I so valori più vicini à a curva di u corpu neru sò 3265K è 3282K, chì parenu differisce solu da 20K, ma in fattu a so distanza hè luntanu ~.

图片39

Ùn ci hè micca una linea 3200K in u software di prova, solu 3500K.Disegnu un cerculu 3200K da noi stessi:

I quattru circles di giallu, blu, verde è rossu rapprisentanu rispettivamente 1, 3, 5 è 7 "passi" da u "colore di luce perfetta".Ricurdativi: quandu a diffarenza di u culore di luce hè in 5 passi, l'ochju umanu ùn pò micca distinguellu in fondu, hè abbastanza.U novu standard naziunale stipula ancu: "A tolleranza di culore di l'usu di fonti di luce simili ùn deve esse più grande di 5 SDCM".

Videmu: U puntu seguente hè in 5 passi di u culore di luce "perfetta".Pensemu chì hè un culore chjaru più bellu.In quantu à u puntu sopra, 7 passi sò stati fatti, è l'ochju umanu pò vede chjaramente u so culore di culore.

Avemu aduprà SDCM per valutà u culore di luce, cusì cumu per misurà stu paràmetru?Hè cunsigliatu di purtà un spettrometru cun voi, senza scherzu, un spettrometru portatile!Per in u lume di terra, l'accuratezza di u culore chjaru hè particularmente impurtante, perchè i culori rossi è verdi sò brutti.

È dopu hè Color Renderingndex.

In a luce di terra chì richiede un altu indice di resa di u culore hè l'illuminazione di l'edificazioni, cum'è i lavandini di muru utilizati per l'illuminazione di a superficia di l'edificiu è i proiettili utilizati per a luce di a terra.L'indice di resa di culore bassu dannu seriamente a bellezza di l'edificiu o di u paisaghju illuminatu.

Per l'applicazioni interni, l'impurtanza di l'indice di resa di u culore si riflette in particulare in residenziale, magazzini di vendita, è l'illuminazione di l'hotel è altre occasioni.Per l'ambiente di l'uffiziu, e caratteristiche di rendering di u culore ùn sò micca cusì impurtanti, perchè l'illuminazione di l'uffiziu hè pensata per furnisce u megliu illuminazione per l'esekzione di u travagliu, micca per l'estetica.

A resa di u culore hè un aspettu impurtante di evaluà a qualità di l'illuminazione.Color Renderingndex hè un metudu impurtante per valutà a resa di culore di e fonti di luce.Hè un paràmetru impurtante per misurà e caratteristiche di u culore di e fonti di luce artificiale.Hè largamente utilizatu per valutà e fonti di illuminazione artificiale.Effetti di u produttu sottu diverse Ra:

In generale, u più altu hè l'indice di resa di u culore, u megliu a resa di u culore di a fonte di luce è più forte a capacità di restaurà u culore di l'ughjettu.Ma questu hè solu "di solitu parlà".Hè veramente u casu?Hè assolutamente affidabile aduprà l'indice di rendering di u culore per valutà a putenza di riproduzione di u culore di una fonte di luce?In quali circustanze ci saranu eccezzioni ?

Per chjarificà questi prublemi, avemu prima di capisce ciò chì hè l'indici di resa di culore è cumu si deriva.CIE hà stabilitu bè un inseme di metudi per valutà a resa di culore di e fonti luminose.Utilizà 14 campioni di culore di prova, pruvati cù fonti di luce standard per ottene una serie di valori di luminosità spettrale, è stipula chì u so indice di resa di culore hè 100. L'indice di resa di culore di a fonte di luce valutata hè puntuatu contru à a fonte di luce standard secondu un serie di metudi di calculu.I 14 campioni di culori sperimentali sò i seguenti:

图片42

Frà elli, u N ° 1-8 hè utilizatu per a valutazione di l'indici generale di rendering di culore Ra, è 8 tonalità rappresentativa cù saturazione media sò scelti.In più di l'ottu campioni di culore standard utilizati per calculà l'indice di rendering di culore generale, CIE furnisce ancu sei campioni di culore standard per u calculu di l'indice di resa di culore di culori speciali per a selezzione di certe proprietà di rendering di culore speciale di a fonte di luce, rispettivamente, saturata. Gradi più altu di culore di pelle rossa, gialla, verde, blu, europea è americana è foglia verde (N ° 9-14).U metudu di calculu di l'indice di rendering di u culore di a fonte di luce di u mo paese aghjusta ancu R15, una mostra di culore chì rapprisenta u tonu di a pelle di e donne asiatiche.

Quì vene u prublema: di solitu ciò chì chjamemu u valore di l'indice di resa di culore Ra hè ottenutu basatu annantu à a resa di culore di 8 campioni di culore standard da a fonte di luce.I campioni di 8 culori anu croma è ligerezza media, è sò tutti culori insaturati.Hè un bonu risultatu per misurà a resa di u culore di una fonte di luce cù spettru cuntinuu è una banda di frequenza larga, ma pruvucarà prublemi per evaluà a fonte di luce cù forma d'onda ripida è banda di frequenza stretta.

L'indice di resa di culore Ra hè altu, hè chì a resa di u culore deve esse bona?
Per esempiu: Avemu pruvatu 2 in a luce di terra, vede i seguenti dui ritratti, a prima fila di ogni stampa hè a prestazione di a fonte di luce standard nantu à diversi campioni di culore, è a seconda fila hè a prestazione di a fonte di luce LED pruvata varii campioni di culore.

L'indice de rendu des couleurs de ces deux sources de lumière LED de lumière au sol, calculé selon le méthode de test standard, est :

U superiore hà Ra = 80 è l'inferjuri hà Ra = 67.Surprise ?U mutivu di a radica?In fatti, aghju digià parlatu sopra.

Per ogni metudu, pò esse posti induve ùn hè micca applicabile.Allora, s'ellu hè specificu à u spaziu cù esigenze di culore assai strette, chì metudu duvemu aduprà per ghjudicà se una certa fonte di luce hè adattata per l'usu?U mo metudu pò esse un pocu stupidu: fighjate à u spettru di a fonte di luce.

U seguitu hè a distribuzione spettrali di parechje fonti di luce tipica, vale à dì a luce di ghjornu (Ra100), lampa incandescente (Ra100), lampa fluorescente (Ra80), una certa marca di LED (Ra93), lampa d'alogenuri metallici (Ra90).


Tempu di post: 27-Jan-2021