• f5e4157711

4 tippi di luci di scala

1. S'ellu ùn hè micca per a diversione, u polu di luce hè veramente senza gustu

Per esse onesto, a lampada di a scala hè probabilmente uguale à l'illuminazione di a strada.Hè a prima lampa in a storia per esse usata cum'è un disignu di pensamentu di scena, perchè e scale di notte deve avè una luci, altrimente hè faciule per cascà, ùn hè micca?

Stu passu di petra hè statu custruitu trà u 1875 è u 1889. Ci sò quattru lampi di strada di gas nantu à i ringhiere di i scalini di petra per illuminà i scalini.Stu tipu di belli lampi di strada sò oghji estinti in altri lochi in Hong Kong.Si dice chì i luci di strada di gas in altri lochi in HongKong sò stati rimpiazzati gradualmente da luci elettriche in u 5 è 1960 di u mondu superiore.Solu questi quattru sò sempre trattati in u prusperu Distrettu Centrale di l'Isula di Hong Kong.

煤油灯2
煤油灯1

Photo: Pò esse classificatu unu di i scalini più famosi in u mondu: i scalini di Duddell Street in Central, Hong Kong.Sò stati u locu di sceni impurtanti in filmi è serie TV innumerevoli volte.

À u listessu tempu, ci sò uni pochi di luci di scala più famosi nantu à i scalini, l'unicu luci di scala chì sò sempre in usu in HongKong - luci di gas.I passi di Duddell Street à a notte, i passi sottu à i lumi volanu cù a popularità di i luci di gas.

A quistione hè, s'ellu ùn hè micca quelli luci antichi di gas chì sò stati utilizati per centu anni, ma lumi ordinarii di via di u polu bassu, seranu questi luci di luci sempre cusì famosi?

Stair handrails sò in realtà aduprati cum'è equipaggiu ausiliari per scale è sò largamente usati in a nostra vita.I corrimani originali ghjucanu solu una funzione decorativa è protettiva, è sò in realtà completamente separati da a funzione di illuminazione.

2. U migliuramentu di u disignu di l'illuminazione è di i lampi facenu fattibile per sguassà u polu di luce senza gustu.

tu1

Un passaghju ordinariu hè solu un guardrail o una fiducia sicura per aiutà a ghjente à caminari, è una ligera mudificazione hè una residenza ligera.

Quandu u passaghju diventa una luce chì manda a luce è brilla nantu à i passi, i passi anu un sensu di spaziu.Cù strati, l'impurtanza di l'introduzione di elementi di luce diventa evidente.À questu tempu, u passaghju diventa una siluette retroilluminata.Ancu s'ellu sò stati utilizati solu lumi fluoriscenti ordinali, per quessa, aghju avutu sempre à lodare a migliione di l'ambiente per l'incantu di a luce è a bughjura formata da a luce.

I seguenti presentanu parechji modi principali di risolvepassuilluminazione.Da a perspettiva di u sviluppu di trasfurmazioni tecniche, pò ancu esse capitu cum'è a storia di l'evoluzione di notte di una scala:

A. U latu di u lume sotterraneo

Vantaghji: bonu effettu di luce è ombra;

Svantaghji: bassu illuminazione, glare faciule;

Lochi applicabili: menu persone è bisognu di bughjura, cum'è caffè, ristoranti occidentali è club privati, etc.

Cum'è e luci in terra di EurbornGL116SQ, GL119, GL129sò adattati per questi lochi.

tu2
tu3

B. Bars di luce sò incrustati sottu à e scale

Vantaghji: bonu effettu di u paisaghju, forte impattu visuale;

Svantaghji: senza distribuzione di luce, difficiuli di stallà;

Lochi applicabili: turismu, lochi di divertimentu, etc.

 

C. Lampi prufessiunali di railing è guardrail

Vantaghji: bella, sicura, bona distribuzione di luce;

Disadvantages: altu costu, micca standard, deve esse persunalizatu secondu a dimensione di a pipa d'acciaio.

tui7

 

 

 

D. Cintura leggera sottu à u bracciu

Vantaghji: simplice, economicu.

Svantaghji: micca bella, insegura, illuminazione stradale irregulare;

Lochi applicabili: spazii publichi cù esigenze bassu, etc.

 

In più di largamente utilizatu in scale, luci di railing ponu ancu esse aduprati cum'è illuminazione di giardinu, illuminazione di u paisaghju, illuminazione di u passaghju Pedestrian è cusì.

tu0

Fornisce tanti esempi di applicazione di scena, da u più anticu mettendu i tubi fluorescenti in i braccioli, à e barre di luce dura è strisce di luce dolce.In fatti, u disignu di stu attellu di illuminazione basatu in scena hè statu infatibilmente migliuratu, allora chì caratteristiche deve avè una bona luce di guardrail di handrail ?

Cunclusioni

1.Disegnu integratu di guardrail è luci, cumminazione perfetta di funzione di illuminazione è paisaghju di guardrail;

2. Disegnu di luce ultra-piccola, struttura ammucciata di lampada, faciule d'installà;

3. Disegnu di dissipazione di calore raghjone è efficiente per assicurà a vita di serviziu di u lume;

4. Optimizà u disignu strutturale è i materiali di sigillatura, è u livellu di prutezzione hè sopra IP65;

5. Una varietà di l'opzioni di materiale, i profili d'acciaio inox è d'aluminiu ponu esse usatu;

6. A superficia pò esse trattata cù u culore naturali di u materiale o spruzzo elettrostaticu o trattamentu d'ossidazione per risponde à i bisogni di diversi culori è funzioni;

7. U materiale di PC di u lampshade assicura a trasmissione di luce, a resistenza à a temperatura alta, a resistenza à l'anziane, è senza rotture;

8. Una varietà di disinni di cumminazzioni di distribuzione di luce ponu risolve l'illuminazione stradale cù una larghezza di 2 à 8 metri;

9. Risolvi a funzione di illuminazione mentre evitendu u glare;

10. Lochi spiciali necessitanu effettu di luce di culore, unicu culore o cambiamentu di culore;

11. Prutezzione contr'à scossa elettrica: Classe III;

12. Cumpite cù e specificazioni elettriche standard naziunali GB.


Tempu di post: Jul-07-2021